شرکت کاوشگران رادنام خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان  kavoshgaranradnam.ir  می داند و ما به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به حریم خصوصی شما، این بیانیه محرمانگی را تهیه کرده ایم. شما به عنوان مشتری ما می توانید بدون نگرانی نسبت به افشای اطلاعات خصوصی و شخصی خود در شبکه جهانی اینترنت از سایت ما بازدید کنید. مقدار و نوع اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم به اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می دهید، بستگی دارد. با ثبت یا درخواست اطلاعات در این سایت، شما اجازه می دهید تا اطلاعات شما بر اساس مفاد این خط مشی جمع آوری، استفاده و منتقل شود.

اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری می کنیم

هنگام عضویت در سایت  kavoshgaranradnam.ir  از شما خواسته می شود که اطلاعاتی نظیر نام و جزئیات تماس و ایمیل خود را وارد کنید. همچنین ممکن است ما اطلاعاتی درباره استفاده شما از سایت را در کنار اطلاعاتی که بوسیله نامه و یا ایمیل برای ما می فرستید، جمع آوری کنیم.

افشاء، امنیت و حفاظت

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید در سرورهای امن ما قرار می گیرد. هر جا که رمز ورودی به شما ارائه شده (یا خود انتخاب کرده اید)، این رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش های مشخصی از سایت ما دسترسی داشته باشید، حفظ و نگهداری از این رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود. ما از شما می خواهیم تا این رمز ورود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. با دریافت اطلاعات شما، ما از روش های امنیتی در جهت تلاش برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به آن ها استفاده خواهیم کرد و همیشه برای اطمینان از اینکه اطلاعات شما مطابق این خط مشی استفاده شود تلاش خواهیم کرد. مگر در مواردی که قانون ملزم بداند، ما هیچ بخشی از اطلاعاتی که شما در اختیارمان گذارده اید را در اختیار دیگران نگذاشته، به فروش نرسانده و توزیع نخواهیم کرد.

ما اطلاعات شما را برای مدتی متعارف که قانون ملزم می داند، نگاه خواهیم داشت. در موارد خاص ممکن است سایت ما حاوی لینک های الکترونیکی به سایت های دیگر باشد. در صورتی که بخواهید از این سایت ها بازدید کنید، خط مشی حفظ حریم خصوصی و اولویت های حریم خصوصی آن ها را مدنظر قرار دهید.

تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.