adobe connect

راهنمای حضور در کلاس های آنلاین

بهترین نرم افزار برای برگزاری کلاس آنلاین چه نرم افزاری است؟ برای شرکت در یک کلاس آنلاین بایستی یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ و یک اینترنت پرسرعت داشته باشید، البته امکان حضور در کلاس با موبایل و تبلت هم وجود دارد اما در این حالت ممکن است بعضی قابلیت‌ها را از دست بدهید.

برای حضور در کلاس آنلاین و مشاهده با کیفیت محتوا بهتر است به یک اینترنت پرسرعت و مطمئن دسترسی داشته باشید. البته سرعت اینترنت ارتباط مستقیمی با شیوه ارایه مطلب دارد چراکه اگر مدرس بخواهد مانیتور خود را به اشتراک بگذارد یا دانشجویان در کلاس به شکل تصویری قصد ارتباط برقرار کردن داشته باشند طبیعتا سرعت بالاتری مورد نیاز است.

امروزه استفاده از یادگیری مجازی و نرم‌افزارهای آموزش آنلاین بسیار پرکاربرد شده است. دلیل آن می‌تواند عدم توانایی بخش وسیعی از جامعه هدف مراکز آموزشی برای مراجعه حضوری به آموزشگاه و استفاده از دوره‌های آموزشی باشد. نرم‌افزار adobe connect یکی از بهترین نرم افزار ها برای برگزاری کلاس آنلاین است که از آن برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و وبینارها استفاده می‌شود.
لطفا جهت حضور در دوره آنلاین آموزشی با نرم افزار adobe connect راس ساعت اعلام شده در برنامه کلاس ها اقدام نمایید.

میتوانید از طریق آدرس های زیر برنامه متناسب با دیوایس خود را ابتدا دانلود و سپس نصب نمایید:

ویندوز

kavoshgaran

اندروید

kavoshgaran

IOS

adobe connect

مک

adobe connect

پس از نصب نرم افزار با استفاده از لینک ارسالی هنگام ثبت نام وارد محیط کلاس شوید
سپس از طریق انتخاب گزینه guest با تعیین یک نام کاربری دلخواه وارد room شوید.
سایر توضیحات در ابتدای دوره توسط مدرس ارائه میگردد.

با ورود به کلاس شما به محیطی وارد می‌شوید که می‌توانید آموزش‌ها و منابعی که استاد در اختیار شما قرار می‌دهد را دریافت کنید.

اگر در استفاده از این نرم افزار به مشکل برخوردید می‌توانید به ادمین صفحه اینستاگرام موسسه آموزشی کاوشگران رادنام پیغام دهید.

نرم افزار AnyDesk

AnyDesk